روز دانلود
همیشه با ما بروز باشید

در باره ما
 

به وبلاگ من خوش آمدید

 

لينك روزانه
 
فروتل
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  رایت و کپی کردن انواع سی دی ها با Ashampoo Burning Studio Elements 10.0.10   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 103
بازدید کل : 668
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

کرایسیس 2 - Crysis 2 ویندوز سه بعدی 2011

« كسب درآمد از فروتل »
دوستانتان را به يك شغل پردرآمد و آسان دعوت كنيد : « جزئيات »
Email:
 


رایت و کپی کردن انواع سی دی ها با Ashampoo Burning Studio Elements 10.0.10

رایت و کپی کردن انواع سی دی ها با Ashampoo Burning Studio Elements 10.0.10

Ashampoo Burning Studio نرم افزاری ساده و در عین حال قوی برای رایت CD و DVD با استفاده از این نرم افرار قادر خواهید بود اطلاعات، فیلم ها و موزیک های خود را بر روی انواع CD یا DVD ذخیره کنید. این نرم افزار قابلیت های بیشماری را در اختیار شما قرار میدهد، برخلاف سایر نرم افزار های رایت سی دی با استفاده از Ashampoo Burning Studio تنها با چند کلیک ساده میتوانید CD یا DVD مورد علاقه خود را رایت کنید. این برنامه قابلیت رایت روی انواع CD-R, RD-RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, DVD-RAM and DVD+R Double Layer را دارا میباشد. این برنامه تقریبا شبیه به برنامه Nero می باشد ولی در کارهایی مانند ساخت DVD فیلم بسیار جلوتر است. این برنامه برای شما از یک فایل فیلم یک DVD فیلم با منوی بسیار زیبا می سازد که قابل پخش در DVD Player ها است. از کارهای دیگری که این نرم افزار نسبت به Nero انجام می دهد امکان ایجاد تغییرات در محتویات یک CD یا DVD و رایت نسخه تغییر یافته است. خود برنامه می تواند بیشتر فرمتهای فیلم یا صدا را به فرمت مورد نیاز برای رایت بر روی CD یا DVD تبدیل کند و نیاز به برنامه اضافی برای این کار وجود ندارد. همچنین در یک حالت پیشرفته می توانید گزینه های مختلف رایت را کنترل کنید و مثلا اگر فایل یا فولدر با نام فارسی بر روی CD رایت کردید جلوی خراب شدن نام آن را بگیرید. برای این کار باید حالت Joliet را انتخاب کنید. برنامه با امکانات خوب و به تناسب این امکانات حجمی کم طراحی شده است و برای هر قسمت توضیحی دارد و در کل از استفاده از آن در مقایسه با نرم افزارهایی مانند Nero پشیمان نمی شوید.


.:  ادامه مطلب :.
|

نوشته شده در یک شنبه 5 تير 1390برچسب:,

توسط امیرمحمد زارع زاده| لينك ثابت |


رایت آسان و حرفه ای CD و DVDبا Magic Burning Studio 12.3.1.31

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/11-1/Magic-Burning-Studio.jpg

 

این نرم افزار رایت جادویی تمامی امکانات را که برای رایت انواع اطلاعات همچون فایل های مولتی مدیا، داده های معمولی و ... فراهم ساخته است.

نرم افزار رایت آسان و حرفه ای Magic Burning Studio قابلیت رایت انواع فایل های صوتی و تصویری در قالب CD/DVD/VCD/SVCD برای کاربران خویش در نظر گرفته است.

اگر بخواهیم در کنار محیط بسیار آسان نرم افزار به امکانات دیگر آن نیز اشاره کنیم می توانیم به قابلیت هایی همچون انتخاب عنوان، سرعت، نوع سیستم فایل، اضافه کردن برچسب، نوع رایت و بسیار امکانات دیگر جهت اعمال سفارشی سازی عملیات رایت که همین عوامل باعث محبوبیت نرم افزار قدرتمند Magic Burning Studio شده است.

 


.:  ادامه مطلب :.
|

نوشته شده در چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:,

توسط امیرمحمد زارع زاده| لينك ثابت |


دانلود نرم افزار Nero Multimedia Suite Lite 10.6.11300

http://up.vatandownload.com/images/y6yine66dmd222nz58pf.jpg

اگر کمی با رایانه و متعلقات نرم افزاری آن آشنایی داشته باشیم محال است که ندانیم پیشرفته ترین و در عین حال رایج ترین نرم افزار رایت لوح های فشرده چه نامی دارد و یا طرز عملکرد آن چگونه است. این قدر این نرم افزار رایج و محبوب شده است که معمولا حتی سازنده های انواع DVD RW ها نسخه ای از این نرم افزار را به همراه قطعه سخت افزاری خود به کاربران می فروشند. Nero یکی از قدیمی ترین نرم افزارهائیست که اکثر کاربران علاوه بر این که با آن آشنایی کاملی دارند حتی پس از نصب دوباره ویندوز آن را به عنوان یکی از نرم افزارهای الزامی برروی سیستم عامل نصب می کنند.Nero به تنهایی از گذشته نرم افزاری بوده که برای رایت لوح های فشرده شناخته می شده و البته هنوز هم بسیاری از کاربران آن را با همین عملکرد می شناسند در حالی که چندین نسل اخیر از این نرم افزار نه تنها ابزاری برای رایت بلکه بسته ای نرم افزاری کاملی بوده که به وسیله آن می توان تقریبا تمامی خواسته های یک کاربر در زمینه چندرسانه ای پاسخگو بود. پخش انواع فیلم ها ، ساخت دی وی دی فیلم به همراه منو های دو بعدی و سه بعدی ، تهیه نسخه پشتیبان و بسیاری عملکرد های دیگر که تنها در این بسته نرم افزار به چشم می خورد.برای این که آشنایی بیشتری با این ابزار پیدا کنیم باید بدانیم که چه نرم افزارهایی در این بسته نرم افزار گنجانده شده اند. با توجه به این که نسخه 10 تنها چند روز است عرضه شده است باید بدانیم که سه بسته نرم افزار Nero Vision Xtra ، Nero Burning ROM ، Nero BackItUp & Burn در کنار هم جمع شده اند و نام Nero Multimedia Suite 10 را پدید آورده اند. همانطور که مشاهده می کنید با کنار هم چیدن سه بسته نرم افزاری کامل حالا خودتان باید حدس بزنید که در نهایت چه بسته نرم افزاری و با چه امکاناتی پدید خواهد آمد. البته این امکانات در نسخه های قبلی هم کم و بیش بوده اند اما مطمئنا به این کاملی نبوده و البته باید بدانید که سرعت اجرا با این حجم اطلاعات در این نسخه نسبت به نسخه های قبل بسیار بهینه شده است.چیزی که مشخص است وجود این نرم افزارهاست که می تواند به راحتی اکثر خواسته ها را پاسخگو باشد. واسط کاربری در نرم افزارها تا حدودی با نسخه های قبلی تفاوت دارد و البته هم جذاب تر شده و هم با بهینه سازی های انجام شده در اجرای هرچه بهتر نرم افزارها تاثیر زیادی را می گذارد. سرعت بسیار بالاتر در نصب نسبت به نسخه های قبلی هم یکی از خصوصیت های جالب در این نسخه به شمار می رود.اما نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد نسخه ی کامل و کرک شده است که می توانید آن را دانلود کرده و پس از نصب سریع آن از امکانات فوق العاده ای که شرکت Nero برای کاربرانش تدارک دیده است نهایت استفاده را ببرید.

 

همانطور که از حجم این نرم افزار پیداست (36مگابایت) این نسخه, نسخه لایت یا آرشیو و یا اگر بهتر بگوییم سبک این نرم افزار است که در عین حال بیشتر امکانات این نرم افزار حفظ و به روز شده است .

 


.:  ادامه مطلب :.
|

نوشته شده در چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:,

توسط امیرمحمد زارع زاده| لينك ثابت |


صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
 » ابزار سی دی
» نرم افزار رایت
» نرم افزار ساخت اتوران
» دانلود بازی کامپیوتر
» بازی اکشن
» بازی فلش
 

لينك دوستان
 » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روز دانلود و آدرس roozdownload.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

شهريور 1390
تير 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');